GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

2003 BAHAR DÖNEMİ

FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMİNERLERİ

                                                                                                                                                                    

 

Oturum Başkanı

Sunucular

Konu Başlığı

 

 

Oturum Başkanı

Sunucular

Konu Başlığı

5 Mart

Prof. Dr.
Mustafa Kuru

Osman N. Kaya

Fen laboratuarı öğretiminde kavram haritası ve Vee diagramı uygulamaları.

 

16 Nisan ve
23 Nisan

Vize Haftası ve Bayram Dolayısıyla Seminer Yapılmayacaktır.

Mahmut Selvi

Ağıza titanyum uygulamalarında L-NAME’in yara dokusu ve kan yüzeylerine etkisi.

 

12 Mart

Prof. Dr.
Şeref Mirasyedioğlu

Hakan Şandır 

Bilişsel çatışma.

 

30 Nisan

Yrd. Doç. Dr.
Ali Gül

Gökben Atılboz

Görsel ve deneysel malzeme kullanımının hücre ve moleküler biyoloji konularının öğrenilmesi üzerine etkileri.

Nusret Kavak

Yapılandırıcı yaklaşıma dayalı rol yaparak öğrenme (role play).

 

Mustafa Terzi

Matematik öğretimini ve öğretmenlerini geliştirme.

19 Mart

Prof. Dr.
Necati Yalçın

Burak K. Temiz

Fen öğretiminde laboratuar yaklaşımları.

 

7 Mayıs

Yrd. Doç. Dr.
Mehmet Yılmaz

Süleyman Yaman

Fen bilgisi eğitiminde probleme dayalı öğrenme (PDÖ) yönteminin kullanımı.

Muhammet Uşak

Öğretmen adaylarının pedagojik alan bilgisi.

 

Eylem Budak

Analitik kimya laboratuarlarında öğrencilerin kavramsal değişimi, başarısı, tutumu ve algılamaları üzerine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkisi.

26 Mart

Prof. Dr.
Mustafa Aydoğdu

Gürsoy Meriç

Öğretmen Adaylarının NSTA standartlarına yönelik düşünceleri.

 

14 Mayıs

Doç. Dr.
Bilal Güneş

Çağlar Gülçiçek

Bilimsel modeller, analojiler ve modelleme stratejisi.

Mehmet Bulut

Etkili matematik öğretimi.

 

Meryem Selvi

Biyoloji öğretmen adayları çevre eğitimi.

2 Nisan

Prof. Dr.
Fitnat Köseoğlu

Hüseyin Akkuş

Yapılandırmacı Yaklaşımın Kimyasal denge Kavramlarının Anlaşılması Üzerine Etkisi

 

21 Mayıs

Prof. Dr.
Ramazan Tezcan

Erhan Ekici

Fizik biliminin tarihi gelişimi

Yasin Ünsal

Fen öğretiminde problem çözme stratejisi.

 

Handan Çolak

Matematik eğitiminde problem çözme ve metacognition.

7 Nisan

Prof. Dr.
Rahmi Yağbasan

Hakkı Kadayıfçı

Kimyasal bağlar ile ilgili yanlış kavramaların tespiti ve yanlış kavramaların giderilmesine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkisi.

 

28 Mayıs

Prof. Dr.
Ziya Kılıç

Halil Tümay

Genel kimya laboratuarlarında öğrencilerin kavramsal değişimi, başarısı, tutumu ve algılamaları üzerine yapılandırıcı öğretim yönteminin etkisi.

Mustafa Doğru

Fen Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Yöntemlerde Karşılaşılan Sorunlar

 

Uygar Kanlı

Proje 2061.

 

YER:   F BLOK 106 Nolu Dershane                  GÜN:   ÇARŞAMBA                  BAŞLAMA SAATİ:   15:30

Not: 20 dakika sunum için 10 dakika da soru –cevap için ayrılacaktır.

Seminer Koordinatörü: Öğr. Gör. Dr. M. Fatih Taşar

 

 

 

                                                 Prof. Dr. Rahmi Yağbasan                                                                                                                    Prof. Dr. Necati Yalçın                                                                       

                         Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Bölüm Başkanı                                                                                     İlköğretim Bölüm Başkanı                                                                       

                                                                                                                                                                                   

 

                                                                                                                                                              Prof. Dr. Zekiye Suludere 

                                                                                                                                                           Gazi Eğitim Fakültesi Dekanı